هوس كرده ام

عشق حقیقی

همه چی هست!!!

 

دیوانگی بد نیستـ

هوس کرده ام

چنان گیــــــج شوم از تو

چنانـ مست شوی از من

که زمین سرگیجــــــه بگیرد

و اشتباهی سالی سیصد و شصت و شش دور بگردد

یکـــ روز اضافــــه تر دور ِ تو

 

 



نظرات شما عزیزان:

من با همه فرق دارم = میلاد
ساعت15:04---11 مرداد 1391
سلام رها جان
ممنون که همیشه بهم لطف داری و میای بهم سر میزنی
من در نظر سنجی تو شرکت کردم و اگه همچین موقعیتی داشتم
حتما حتما حتما بهش میگفتم
گذینه اول
ولی اسرار و پافشاری نمیکردم که قبول کنه
اگه خواست و دوست داشت میتونه قبول کنه
در این صورته که عشق حقیقی به وجود میاد نه با اسرار و پافشاری و گدایی عشق


b000y ill
ساعت15:11---7 مرداد 1391
سال هاست دلم



در چشم تو زندانی ست



و من درآن اتّفاق ساده



جا ماندم :



برخورد دلم با نگاه تو



در بزرگراه عشق



یادت هست ؟!



من هنوز هم نمی دانم



مقصّر چشمان تو بود



که یکطرفه می آمد



یا قلب من



که تصدیق نداشت !


علی
ساعت17:08---5 مرداد 1391
زنان عاشق مردانی می شوند که قدرت نگاه مردانه شان ، بتواند دنیای زنانه آن هارا تسخیر کند
زن معنی تمام نگاه ها را می داند ...
میداند چه نگاهی برای دیدن قلبش است ...
چه نگاهی برای کشف اندامش ...
پنجره ی قلب زن چشمانش است ...

Love_66.loxblog.com**بزرگترین وبلاگ عاشقانه**
منتظرتم....



پریسا
ساعت16:57---4 مرداد 1391
سلام عزیزم خیلی خوشحال شم بهم سر زدی تو هم وب خوبی داری با اجازه لینکت کردم

ساناز
ساعت14:33---4 مرداد 1391
سوهان می کشم
قصه دلتنگی هایم را
تا هموار سازم جــــاده های آمدنت را ...!!!
وبه قشنگی داری گلم..


مهدی
ساعت12:42---3 مرداد 1391
معـشـوقه اي پيــدا كـــرده ام

به نـــام.....

روزگـــــار...........

ايــن روزهـا مرا درآغـوش خـويـش

سـخـت به بـازي گـرفتـه استــــ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,سـاعت 11:14 نويسنده رها
яima